Ögonen rinner

Åhh,,, mina ögon är mega irriterande för tillfället, dom bara rinner hela tiden vilket gör att jag ser helt suddigt. Mega störigt e det. Ska hoppa in i duschen strax och hoppas att det försvinner då.
Mamma kommer nog oxå snart sen ska jag snabbt till OnOff för att köpa Twilight filmen, lönen har ju kommit idag. Betalade in mina räkningar redan inatt när jag hade kommit hem, lika bra att göra det direkt så vet man vad man har att röra sig med.
Idag e det 5 veckor tills jag & Lina reser över med husbilen till Köpenhamn sen i morgon är det 5 veckor tills vi alla åker till Tyskland. Längtar så sjukt mycket.
Måste in i duschen nu, hörs sen.


Det ni ville säga
Postat av: huba

Kan ta det på msn (:

2009-06-25 @ 11:37:50
URL: http://huba.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0