Nya solbrillor

Va på City Gross innan med Jasmina, Jenny och deras barn. Det va inte jag som skulle handla utan Jasmina & Jenny, jag va bara lite snäll och körde dom så att dom inte behövde gå och bära på allt hem.
Hittade ändå ett par as fina solbrillor till mig som jag bara va tvungen att köpa, har en liten (stor) fetish till solbrillor och så fort det blir sommar så köper jag nya, inte 1 par & inte 2 utan kanske 4-5 st men jag gör ju av med brillor i samma takt oxå, antingen så glömmer jag dom någonstanns eller så går de sönder. Det är därför jag aldrig köper några dyra solbrillor, hade ju gått back tusen gånger om,



Nya solbrillorna på & mitt nyfärgade hår + lite hårfärg kvar som fastnat i pannan haha

Det ni ville säga
Postat av: Rebecka

hehe jaa de va idag =))... såg inte de va du hehe... najjs ditt hår blidde =)) hur blir de den 26.e?? =)

2009-06-18 @ 22:38:30
URL: http://rebeska.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aweee =)) fan va glad ja blev nu =)) Älskar dejj gumms...saknar dejj sketamycke fifan =(

2009-06-18 @ 22:58:29
URL: http://rebeska.blogg.se/
Postat av: huba

fan va snygga :D

2009-06-19 @ 00:30:57

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0