Natt på museet 2



Har precis kommit hem från bion, såg Natt på museet 2. Helt okej film men inte mega rolig dock hade jag inte heller förväntat mig det men ville ändå se den eftersom jag sett ettan.
Åt plankstek innan bion, så himla gott och jag är fortfarande mätt, känns som om man kommer att va mätt i 1 vecka framåt efter man ätit nått sånt men ändå kan man trycka i sig massa snacks på bion, finns alltid plats för snacks och cola så klart.

Billy sitter & spelar ett gammalt spel som han laddat ner till sitt PS3, final fantasy 7 tror jag det va, han ser duktigt nöjd ut iaf. Själv har jag precis klipps och filat till naglarna, dom började bli helt fnasiga ute i topparna så tänkte att jag får väl ta mig tid att göra det. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu men kommer säkert på nått, klockan är ändå ganska mycket och jag ska jobba i morgon igen dock inte så tidigt som innan i veckan, börjar inte förrän nio.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0