Lördag?

Känns som lördag men det e nog bara för att jag e ledig idag, ikväll kommer det nog kännas som söndag eftersom jag jobbar i morgon igen.
Igår satt jag och älsklingen och tittade lite på lägenheter och hittade skit nice lägenhet som vi båda skulle vilja ha, drömde t.o.m om den inatt . Hoppas verkligen det snart händer nått, skulle dock behöva lite budgivning på min lägenhet, det hade inte suttit dumt alls men än så länge är det helt tyst men jag måste nog ha lite tålamod för det har knappt gått 2 veckor sen den kom ut på försäljning och där har trots allt varit 3 st som varit och tittat på den redan, håll nu tummarna iaf.

Ska snart köra till affären så att vi kan köpa lite frukost känner att magen vill ha mat. Låg iofs och tänkte på mat när jag vakna men det va för att jag tänkte på vad jag ska ha med mig för mat när vi ska till Tysklan i sommar, mindre än 2 månader kvar och när vi e där nere kommer jag & älsklingen fira 1 & 1/2 år, riktigt bra tajming tyckte både jag och Billy, mest jag så klart för det är väl sånt som är typiskt för oss tjejer.

Tror att jag ska ge mig på photoshop snart och lära mig det, jag har faktiskt aldrig varit inne i det programmet och testat det, lite efter jag vet men jag har inte alls haft lust att pröva det innan men den känslan fick jag dock igår så nu, nu e det nog dags. Kanske kan få till mig en nice header då & fixa till min blogg lite vilket jag inte alls har haft nån motivation till att göra hitentills, vi får se vad som händer helt enkelt.
.

Det ni ville säga
Postat av: huba

Det finns mat man kan köpa där som svingods crips ;D å pommes. Det levde jag på. Sen får man ju köra ut från festivalområdet å äta utanför oxå om man vll.

Men ha med dig mycket mättande drycker å gainomax, mycket viktigt. Och ha med dig tabletter som ger dig vätska för man förlorar en del på festivaler ;P. Och glöm för fan inte våtservetter haha det är nog de viktigaste av allt :).

Iofs två månader kvar, men ändån.

Skriv upp våtservetter redan Nu =) å myggmedel;P.



Var det du som tuta på mig för nån dag sedan?

2009-06-05 @ 11:42:17

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0