Solsken

Vilket fint väder det har varit hela dagen, vist lite blåst men det har varit sol sol SOL!!!
Är redan hemma från jobb, klar för dagen eftersom jag var så duktig igår men det är jag ju alltid. Har väldigt få dåliga dagar på jobb och det är jag jäkligt glad för, tycker om att va bäst på det jag gör.
Älsklingen håller på att fixa till sitt hår sen ska vi köra iväg och äta någonstans har dock inte bestämmt oss var vi ska äta men det kommer vi nog på.
Har lite planer ang. födelsedagspresent till min lillasyster och ska kolla upp det i veckan som kommer. Det kommer bli en lite för tidig present isf men hon kommer nog inte bli besviken. Berättar mer om det sen när det är fixat för det är inte så lönt att skriva om det om det inte skulle gå som planerat.


Det ni ville säga
Postat av: Anonym

Sol inne sol i sinne :)

http://www.youtube.com/watch?v=HVjqbTiYZ7U

Var bara tvungen,tänkte på dig o Billy direkt hehe

Puss

2009-06-14 @ 21:31:24

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0