Lång lista

1. Hur gammal är du om fem år? 30 år (År 2013)
2. Vem var den sista du träffade? Min Billy, min underbara älskling
3. Hur lång är du? 165 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Twilight, helt underbar film som alla bör se
5. Vem ringde du senast? Hmm....tror helt bestämt att det va min älskade mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Glad midsommar till en vänninna som kallas Bella
7. Vad är dagens planer? Det jag planerar att göra först är att sova sen blir det mys med Billy resten av söndagen
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?  Tycker nog bättre om att ringa men sms:ar mest när jag e i DK blir billigare
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Mina föräldrar skilde sig redan när jag va ca 4-5 år
10. När såg du senast din mamma? I fredags när jag lämnade Sessan hos henne & Uno
11. Vilken ögonfärg har du? Mörk bruna & jag är så glad för mina bruna ögon
12. När vaknade du idag? vid ca 18.00 på eftermiddagen/kvällen
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej men jag fick en hittekatt som nån annan hade hittat som jag gav till mamma
14. Vilken är din favoritplats? Måste nog med handen på hjärtat säga Köpenhamn
15. Vilken plats föredrar du minst? Skulle nog va i fängelset inte för att jag provat men vet att jag hade avskytt det
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Boendes i Köpenhamn tillsammans med Billy och våra barn
17. Vad skrämde dig som barn? Va typ inte rädd för nått som liten så kan inte minas nått just nu.
18. Vem fick dig att skratta senast? Billy, han får mig alltid att skratta, en egenskap som jag värderar riktigt högt
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej det är jag absolut inte, har nån gammal LP skiva kvar faktiskt, nostalgi ju
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar så att jag kan ta med mig den vart jag vill
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Naken, kroppen behöver oxå frihet tycker jag
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st har jag nu
23. Hur många landskap har du bott i? Har endast bott i Skåne men på olika orter 
24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Ja då det har hänt många gånger faktiskt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Är det varmt nog så tycker jag om att va barfota annars e det skor
26. Är du social? Ja det e jag men jag uppskattar & ser till att jag får mycket egen tid oxå
27. Vilken är din favoritglass? Finns så många man tycker om men nått med choklad glass i går alltid hem
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Satt in på banken och låtit pengarna växa genom räntan & shoppar lite
29. Tycker du om kinamat? Ja om jag gör men det va dessvärre längesen jag åt det
30. Tycker du om kaffe? Ja det gör jag men jag måste ha både mjölk & socker i det annars kan jag inte dricka det
31. Vad dricker du till frukost? Helst o'boy, det blir man aldrig för gammal för
32. Sover du på någon särskild sida? Har sovalkov just nu & sover ytterst  
33. Kan du spela poker? Ja men bara på amatörs nivå och är inte speciellt bra. Spelar dock aldrig om pengar
34. Tycker du om att mysa? Ja det gör jag men inte överdrivet mycket, ska va lagom annars blir det för mycket för mig
35. Är du en beroendemänniska? Ja det skulle jag nog påstå att jag e en liten smula iaf
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej & det e jag glad för, vill ha min dag för mig själv om det går
37. Vill du ha barn? Ja det vill jag helt klart ha
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och en hel del danska och en del på Kroatiska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej lyckligtvis har jag inte behövt det än så länge
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet men är väl inte helt överförtjust i Östersjön, hellre medelhavet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv sen vad det är spelar ingen roll 
42. Äger du dyra smycken?
Är inte så himla glad för smycken så nej några dyra smycken äger jag nog inte
43. Har du någon gång testad narkotika? Ja det har jag gjort
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett tuggummi som jag sitter och tuggar på nu
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj det vet jag inte, känner många som e roliga men på olika sätt
46. Välj ett ärr på din kropp? Hakan, hände midsommar för några år sen. Flög av en moppe & slog huvudet i asfalten
47. Vad har du för ringsignal? Infinity
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja min dopklänning som min farmor gjort.
49. Flirtar du mycket? Inte nu när jag har pojkvänn men innan gjorde jag helt klart det, why not när man e singel lixom?
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Tog bilden med webcammen för 2 dagar sedan
51. Kan du byta olja på bilen? Har aldrig bytt olja själv men jag skulle helt säkert klara av det om jag va tvungen
52. Har du fått fortkörningsböter? Ja. förra året på alla hjärtans dag
53. Vilken var den senaste bok du läste? Om jag kunde drömma - Stephanie Meyer (Twilight) Håller på att läsa den 
54. Läser du dagstidningen?
Bara på internet och då blir det oftast Aftonbladet, hände dock att jag köper ett lös nummer
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej men köper ofta skvaller blaskor så som veckans NU & Hänt Bild
56. Dansar du i bilen? Skulle mer vilja kalla det diggar, blir lite farligt om jag ska dansa när jag kör
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The Voice (danska)
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Packlista över saker jag skulle ha med över till DK i helgen
59. När var du i kyrkan senast? Det va den 12/9-08 på Johans begravning, så jobbigt 
60. Vilka personer utmanar du?
Dom som läser min blogg & vill. Skriv gärna till mig om ni gör lista så jag kan läsa er
61. Va du berusad när du svarade på frågorna? Nej det va jag inte, fick nog av sprit igår för denna veckan

Listan kommer från Tettan

Det ni ville säga
Postat av: Mikaela

♥ Fin blogg!

2009-06-21 @ 11:50:56
URL: http://onormalaste.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0