Kärlek

Fan vad jag älskar mina 2 bästa vänner, dom visar alltid på minsta lilla vis att dom finns där fast iofs så behöver dom inte visa det för jag vet det i mitt hjärta men ändå så gör dom det. Verkligen dom bästa vännerna som finns, jag skulle göra allt för dom.

Har precis klivit in genom dörren, nyss hem kommen från jobb så att säga. Det hade hänt en hemsk olycka på motervägen mellan Ramlösa & Ättekulla tidigare idag men det verkade iaf inte som om någon hade dött vilket va en himla tur. Jag körde förbi olyckplatsen precis när det hade hänt, varken polis eller ambulans hade ens hunnit komma till platsen men folket runt om kring verkade ha styr på allt. Hopppas mannen i den ena bilen inte blev allt för skadad, hans bil såg verkligen inte vacker ut.......

....läste precis om olyckan & den mannen som jag såg sittandes i bilen hade fått klippas ut ur bilen.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen, måste upp redan klockan 7 för jag har tvätt tid då, alltid lika kul när man får såna skit tider men jag kan ju lära mig att boka i tid istället. Sov gott!

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0