Inte....

Har inte haft lust, tid eller ork att sitta vid datan. Igår va jag helt slut och satt bara i soffan och mös med älsklingen och idag har jag knappt varit hemma. Började jobba 6 i morse och har bara varit hemma en snabb runda under tiden som jag jobba för att hålla min rast sen efter jobb drog jag till Tessan och hälsade på henne på hennes jobb.
Hon jobbade över så jag passade på att tvätta min bil på hennes jobb, blev lite sådär för eftersom det är så varmt så torkar det så snabbt så det blev sånna prickar från vattnet, skit störigt.
Stack till Mac D när vi va klara på hennes jobb och fetade i oss massa god mat och fick ett till coca cola glas, rosa denna gången. Hoppas jag hinner få alla färger, skit fina dom glasen ju.

Va hemma i 2 minuter typ innan och hämtade Sessan sen körde jag ut henne till mamma & Uno, hon ska vara där nu när jag ska vara i Danmark resten av veckan. Sticker ju dit i morgon efter jobb och ska först på arbetsintervju sen ska vi på koncert och se Depech Mode kommer kännas helt overkligt men det ska bli så fett.

I lördags va vi ju på 50-års fest hemma hos mamma & Uno och det va verkligen super trevligt och vi skulle egentligen bara va där resten av kvällen men jag fick sån lust att sticka på festen som Fredrik och dom andra höll i så vi stack dit. Skulle först bara va där en liten stund men jag hade så kul där, träffade så många man kände & musiken va underbar, så vi blev kvar där mycket längre än planerat.

Nu måste jag packa min resväska, började lite innan men tog en liten paus för att skriva lite här. Har ju en himla massa som jag måste packa eftersom jag ska vara där i flera dagar och jag måste packa nu ikväll för jag hinner inte i morgon då e det bara jobba sen snabbt iväg till DK.
Måste få i mig lite mat sen oxå och en efterlängtad & välbehövlig dusch ska jag hinna pressa in nu ikväll oxå. Shit klockan är ju redan tjugo i elva, hur tusan ska jag hinna med allt?????

Det ni ville säga
Postat av: huba

ha det så skoj i köpenhamn, jag hade oxå velat åka dit :( .. Men det sket sig nu, så jävla segt alltså. Vile verkligen dit.

Men du får spendera lite tid för mig med =)

Och ha det så kul på konserten.

2009-06-30 @ 13:17:28

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0