Hypokondri triggare

Vet ni vilka artiklar som jag verkligen verkligen ogillar????
Artiklar om epidemier, influensa storm, häslofarliga smittsamma sjukdoms artiklar
Varje gång jag läser nått sånt så får jag lite smått panik & tror att jag kommer att dör, varför inte jag lixom och så kryddar dom alltid på som bara den i tidningarna och jag sväljer så klart sånt med hul & hår. Tycker att på senaste tiden så har det varit för mycket smittsamma dödliga virus som cirkulerar i luften runt vår jord.
Sen gör det ju inte det hela bättre av att dom skriver i artiklen att Sverige måste vänta minst 12 veckor på att få nått vaccin och efter det i artiklen så tillägger dom att närmare 150 människor har dött av det.

Ja jag har en liten släng av hypokondri, eller som jag hellre skulle vilja kalla min diagnos, pro hypokondri. Jag tror oftast inte att jag är sjuk med nått men jag får för mig att jag kommer bli sjuk av det ena eller det andra men det är inte på nått jobbigt stadie utan mer lite små roande blandat med en gnutta oro.


Det ni ville säga
Postat av: Mette

Ja det gör dt verkligen o med ditt inlägg blev det inte mkt bättre ;) haha

2009-06-11 @ 18:38:36
URL: http://partysubs.blogg.se/
Postat av: tonka

skärp dig, du är min dotter o då blir du inte sjuk, jag förbjuder dig det så det så

2009-06-11 @ 18:47:50
Postat av: lindha

men gud, det där är ett trick för att få besökare.. jag är inte den enda som kört med den..

2009-06-11 @ 19:00:56
URL: http://lindhanilsson.blogg.se/
Postat av: lindha

nej okej, jag hade nog frågat samma sak :P

2009-06-11 @ 22:56:59
Postat av: Anonym

Hahahaha! Förlåt, men "pro hypokondri"! Såg en bild framför mig med dig och en medalj runt halsen

2009-06-12 @ 10:53:14

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0