Hemma på rast

Är hemma en sväng nu och ska äta, håller på att koka ris till min chilli & arne (vet att det inte heter så men det låter roligare iaf)
Har hämtat ut paketet från posten, mamma va så söt och satte in lite pengar på mitt konto, lite oväntat men typiskt min underbara mamma. Nu längtar jag till Billy kommer så att han oxå kan få ta del av paketet.
Han har dessutom 2 nya spel här hemma som han inte har testat än så tror nog han längtar hit oxå.

Hittade en ur söt nalle som jag bara va tvungen att ta med mig, ska slänga den i tvättmaskinen sen, jag är en liten skräp unge tror jag. Men seriöst ni hade oxå tatt den, slänger in en liten bild på den så får ni avgöra själv.


Hur hade du gjort, hade du oxå tagit med dig honom hem?

Det ni ville säga
Postat av: Tessan

Den nallen hade jag också tagit, helt klart!

2009-06-04 @ 21:17:20
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0