Hemma igen

Nu e jag hemma i Sverige igen & Billy förljde oxå med över hit för han e ju ändå ledig nu i helgen. Själv ska man tyvärr jobba. Hoppas fan inte det är samma skit väder i morgon som det varit idag för då dör jag alltså.
Nackdelen med att arbeta ute är när himlen bråkar med en och ska slänga ner massa regn snö eller hagel men man får iaf frisk luft och får verkligen uppleva varje årstid och när det är soligt och varmt så är det mega härligt att arbeta ute.

Håller på att göra spagetti & köttfärssås till mig och gubben. Börjar bli sjukt hungrig men som tur e så är det bara spagettin som ska bli klar sen är det dax att äta om Billy kan slita sig från sitt spelande. Vilken spelnörd jag har hittat, helt otroligt men ändå sött.

Ska kolla maten nu och duka fram så vi får höras mer i morgon för efter maten ska jag mysa ner mig i antingen soffan eller sängen, antagligen sängen.

Det ni ville säga
Postat av: Mette

Ja det gör dem verkligen! Ekeby sparbank e åsså skitbra,funderar på o byta tillbaka. Lite vågat spel o köpa lgh nu kanske med tanke på vad som kan hända,men det e värt o chansa tycker jag.Tyvärr verkar inte Kim tycka det så vi får se. Tack för tipset gumman,kunde inte komma in på länken. :(

2009-06-13 @ 12:53:02

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0