Grattis pappa, önskar att du vore här!

Idag hade pappa fyllt 54 år om han hade levt, det är fan ingen ålder och 51 är verkligen ingen ålder. Han va endast 51 år när han lämnade oss.
Jag saknar honom fortfarande så det gör ont, det kommer aldrig att gå bort istället lär jag mig att leva med det genom att trycka bort tankarna på honom för mycket. Brukar tänka några sekunder ibland en minut på honom sen måste jag tränga bort det för annars brister det helt för mig, börjar jag gråta så e jag rädd för att jag aldrig ska sluta.

Gud som jag önskar att han fanns kvar här hos oss så mycket jag hade haft och berätta för honom nu. Hade skojat som vi alltid brukade, pappa och hans dåliga skämt som han drog om & om igen genom åren men jag tyckte alltid att dom va lika roliga. Min pappa va rolig, han va en sn människa som fick andra att le, inte bara mig utan alla andra runt om honom fick han oxå att le och det är dom människorna som är de bästa som finns.

           



Michel, pappa & jag för ca 24-25 år sen.

       

                                           

Jag & världens bästa pappa på stranden när vi va på semester i Kroatien
när jag va liten, älskar denna bilden.

Det ni ville säga
Postat av: sarissa

han ser väldigt snäll ut också! stor kram

2009-06-08 @ 13:01:31
Postat av: mimmie

:(

2009-06-08 @ 14:09:09
Postat av: Tessan

Gumman, verkligen fina bilder på er! Grattis till papps din, skänker både han och dig en extra tanke idag. Ring om du behöver gumman!

2009-06-08 @ 20:53:25
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: lina

älskar dig gumman <3

2009-06-08 @ 22:27:10
URL: http://swiipii.blogg.se/
Postat av: Cassie

:((

2009-06-12 @ 12:35:01
URL: http://casandraholst.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0