Godis

Går kvällen slutade med att vi båda gick ner och handlade godis och lite mat oxå förstås. Blev em himla mysig hemma dag igår med älsklingen. Dock jobbigt att nu kommer jag inte se honom förrän på torsdag, vist det är ju ganska snart men inte snart nog för mig. Har saknat honom över mycket hela dagen och bara för det har jag varit sån överkänsligt, har varit nära till gråt hur många gånger som helst idag. Så fort jag sjöng med till nån sång eller blev rörd eller ja nästan p.ga vilken känsla som helst, pip sill har jag nästan känt mig som.

Det blev 2 stycken som va och kollade på lägenheten, inte samtidigt dock men direkt efter varandra. Båda två tyckte jätte mycket om den och ville ha den men det hänger på om de får lån eller inte så jag håller tummarna för att dom får det & för att där är fler som ringer och vill kolla på den. Det är ju en perfekt etta som dessutom är riktigt billig.

Ska äta lite glas & frukt med nötsås nu sen ska jag iväg till min lilla Ronja.
Va även och hämtade Sessan innan och hon verkar helnöjd med att vara hemma.
Nu måste jag snabba mig, vi hörs kanske mer sen. Hoppas ni alla haft en underbar helg!

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0