God måndag!

Jag är fortfarande kvar i Danmark men är snart tvungen att köra hem så det inte blir för sent för mig, ska ju upp tidigt i morgon och jobba. Skulle egentligen jobbat idag men har flyttat min måndag till torsdag.
Ska iaf bli kul att få träffa Sessan igen och få med henne hem, saknar ju klart henne när jag inte är hemma men har iaf lite mindre dåligt samvete nu när hon e hos Uno och mamma för då slipper hon iaf att vara ensam störe delen av dagen. Längtar dock tills jag flyttar och kan ta med min älskade katt till Danmark.

I morgon har mäklaren en visning till på min lägenhet, riktigt gött hoppas det ringer ännu fler. Skadar ju inte om man har flera stycken som är intresserade för då blir det kanske budning, håller tummarna & korsar fingrarna.

Usch vill verkligen inte hem men eftersom jag har jobb så måste jag ju och plus att jag ändå har Sessan att tänka på, kan tänka mig att hon har hemlängtan även om hon har det bra hemma hos mamma & Uno så vet jag att hon trivs allra bäst hemma där allt hon känner igen finns.

Lägenheten som vi kollade på va mega fin och vi vill verkligen ha den, får dock se vad banken säger och om vi hinner. Vi va där nere idag men jag måste först fixa ett danskt personnummer innan dom kan räkna ut hur mycket vi får låna. Lite typiskt men jag får fixa det nu inom de 2 närmaste veckorna. Tror inte jag ska över till Danmark mer denna veckan eftersom jag inte är så mycket ledig men förhoppningsvis nästa vecka då är jag ledig torsdag & fredag och startar inte förrän lördag klockan nio.

Helgen har annars varit riktigt bra, har umgåtts med en himla massa trevliga människor och så har vi varit ute i fældesparken på elektronisk karneval. Förra året när vi va där tyckte jag att där va mycket människor men detta året va där minst dubbel så mycket, snacka om att det växt på bara 1 år och hur trevligt som helst. Vill mer än gärna dit nästa år oxå.

Nu ska jag sluta babbla & försöka tvinga ner gubben i kiosken så han kan köpa lite gotte, det var ju ändå han som började snacka om godis så då får han gå och köpa det.

Det ni ville säga
Postat av: Mette

Håller tummarna att ni hittar en lgh snart,ser fram emot inflyttningsfest ju :P

Klart han får avsluta fint med sitt babblande om gotte haha

Saknar dig gumman!

2009-06-01 @ 18:21:27
URL: http://partysubs.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ni två och lösgodis ;) haha.. assöta..

2009-06-01 @ 19:45:57
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: huba

Haha okej ;P Träffa på dom i helgen, men så va jag inte säker på om det va Kirri, eller Kira, men sen kom ja ju på att Kirri är ju jennie's .. så då måste det va kira ju haha :) lite förvirrad...

Sjukt fin e hon iallafall...



Hoppas ni får lånet :) & att allt går bra.

2009-06-01 @ 19:55:35

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0