God kväll

Nu e jag äntligen hemma från stranden, jobb & besök hos Rebecka. Va bara hos Rebecka en snabb sväng nu precis för hon hade ju födelsedag idag så jag ville ju klart dit och säga grattis. Kändes lite taskigt att jag bara stannade en halv timme men jag va svin trött och va inte alls uppklädd för fest.

Billy e här nu, han sitter som vanligt & spelar. Jag ska bädda rent i sängen för det hann jag inte göra tidigare idag sen kommer jag nog lägga mig och läsa i min bok.
I morgon ska vi ut och kolla lite i butiker om där finns nått skoj, jag ska iaf ha Twilight filmen som jag inte fått köpt än men nu så. På eftermiddagen ska vi hem till Uno & mamma för dom håller 50 års fest för Uno. Han fyllde år i april men det har inte funnits tid innan att hålla fest och jag tyckte dom valde en himla bra dag för nu har ju solen och värmen kommit så det kommer nog bli sjukt trevligt.

Strandbilder från idag

   

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0