God halv natt!

Arbetat klart för denna dagen oxå och är nu man ledig i 2 dagar, ska till köpenhamn i morgon blev för sent att köra nu ikväll så kör i morgon så fort jag har vaknat.
Va hos Ronja och lämnade databordet & datastolen innan jobb. Åt lite frukost tillsammans sen körde vi ner till stan för Ronja skulle köpa en ny stav till sin percing viket hon gjorde och jag gjorde om mitt hål i naveln för det gammla hade växt igen. Va tvungen att göra det på impuls för annars hade jag inte gjort det eftersom jag är så rädd för nålar.
Blev helt vit i ansiktet efter att han gjort det så fick lite vatten att dricka och gick ut för at betala. Då börja det flimmra för ögonen & jag såg nog inte så kry ut för han som percade mig frågade hur det va & jag bara - Jag håller på att svimma
Så fråga han ska vi gå in i rummet igen och jag svara  - Ja det e nog bäst vi gör det
Lite känslig som sagt för nålar men vi fick oss ett par goda skratt iaf. Fick ligga där inne med benen i vädret ett tag innan jag & Ronja kunde traska vidare. Jävla tura att Ronja va med annars hade jag nog inte haft mitt visa kort kvar eller rengöringsgrejet till percingen för jag va helt väck i huvudet eftersom jag va helt svimfärdig.
Körde sen en runda till Väla så fick Ronja köpt lite nya kläder sen va hon nöjd som tusan.
Nu ska jag mysa ner mig i soffan & längta till morgon dagen.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0