Fredag och ledig

Hej på er, sitter i soffan hemma hos Billy med datan i knäet och har the voice tv på så jag har lite musik blir ju trevligare atmosfär med musik eller vad tycker ni?
Det enda störiga är väl att dom spelar samma låtar om & om igen i princip, dom slänger in nån udda låt lite då och då men annars e det samma. Tur e väl att det iaf är bra musik.

Har inga planer för denna dagen mer än att jag tänkt tvätta till min kära man, han e lite oduglig ibland, lort gris. Nä men han  har väl blivit för bekväm sen han blev tillsammans med mig för jag tar hellre hand om hushållsarbetet för då vet jag att det blir ordentligt gjort. Är ju lite kontroll freak så jag vill ha saker & ting gjorda på mitt sätt i mitt hem och Billy klagar inte. Vist nu är detta inte riktigt mitt hem men jag har redan tagit över.

Har inte så mycket att skriva om nu, skriver kanske några rader till lite senare, ha en trevlig fredag!


Det ni ville säga
Postat av: Mette

Har inte heller planer för denna fredagen,brukar vara så med fredagar tycker jag.Klart du får komma gumman,min dörr står alltid öppen för dig,det vet du =D Trevlig helg!Puss

2009-06-12 @ 13:59:13
Postat av: Mette

Vrf kan jag inte se dina bilder på bdb?? :(

2009-06-12 @ 14:26:31
Postat av: Anonym

Jag har aldrig varit inloggad utan kunnat se ändå,men nu går det bara inte mer :(

2009-06-12 @ 15:23:12
Postat av: Jag skriver inte mitt namn men du vet vem jag är ändån :)

Jag är så nervös alltså. Jag har inte kunnat äta sedan igår haha :P :P men de ska nog gå bra ändån tror jag

2009-06-12 @ 18:49:08

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0