Fint väder

Vilket underbart väder det har varit idag, värsta varmechocken fick man ju, nog den ända chocken som man blir riktigt glad över att få. Kändes verkligen som sommar och det ser ut som om det ska fortsätta så här resten av veckan. Har iaf bestämt att om det är fint väder i morgon förmiddag så ska jag till stranden och drar med mig min favorit Ronja oxå. Hade ju inte skadat att få lite mer färg på kroppen, va as längesen jag sola nu för det har kännts så dumt att hoppa in i ett solarie när det är sol ute men det har varit för kallt ändå för att sola ute. Dock regna det ju typ hela förra veckan men då hade jag ingen tid att sola eller så hade jag bara ingen ork, minns inte riktigt för det va ju förra veckan och mitt minne stäcker sig inte så långt bak.
Längtar tillbaka till Köpenhamn redan och saknar älsklingen, gud vad jag längtar tills jag flyttar över dit kommer kännas helt overkligt men HELT FANTASTISKT!
Nu ska jag hoppa i säng och läsa min bok, har inte haft nån tid till det i helgen och det har stört mig mega mycket för jag har gått och tänkt på min bok hur mycket som helst men nu så.

Det ni ville säga
Postat av: huba

så stör ja mitt i läsandet haha men hoppas du får läst lite (:

2009-06-23 @ 01:05:28

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0