Fattiga jävel

Blir så irriterad på folk ibland, sist jag tvättade så glömde jag mitt tvättmedel & sköljmedel nere i tvätt stugan och när jag kom ner innan för att tvätta så står mitt tvättmedel där men sköljmedlet har dom så klart snott.
Vist dumt av mig att glömma det där nere men ändå, kunde dom lämna tvättmedlet så kunde dom väl lämna mitt sköljmedel oxå?? Så jäkla fattiga kan dom väl ändå inte va här, bor ju ändå i bostadsrätt och jag utgår från att folk här borde ha pengar eftersom dom faktiskt köpt sin bostad men tydligen har dom inte det eftersom dom måste sno mitt sköljmedel, fattiga jävlar!!!


Det ni ville säga
Postat av: rebecka

Jaa så e de...jävla tur man flyttat å bytat tvättstuga... den andra kunde man fan inte tvätta i utan att dom rotade å snodde ens kläder... jävlla fattefittor... gaaah man blir såå jävla lack..

Allt bra me dejj annars gumms?? saknar dejj..kommer du den 26:e?? vill ha dejj där massor

2009-06-18 @ 21:52:52
URL: http://rebeska.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0