En gång till

Har precis sett filmen en gång till & den va minst lika bra denna gången. Somna dock till några sekunder 2 - 3 gånger, är ju så sjukt trött idag och har varit det hela dagen. Ska hoppa i säng och sätta på vänner tänkte jag så somnar jag gott inom 10 - 20 min.
Ska först borsta tänderna & tvätta piercingen. Vill ju inte lägga sig helt ofräsch och borstar man inte tänderna på kvällen så tycker jag man alltid är helt konstig och äcklig i munnen på morgon. Är man väl kanske ändå men inte lika mycket som om man inte borstar gaddarna.


Det ni ville säga
Postat av: huba

Man måste borsta tänderna. Ja kan inte lägga mig utan att ha gjort det, känner mig så äcklig .

2009-06-15 @ 21:40:38

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0