Dansk vinst

Ja det blev ju Danmark som vann igår i fotbollen men, sorry det hade jag redan på känn. Såg inte hela matchen bara 30-30 min av sista halvlek men den va ingen roliga match inte det jag såg och Billy som hade sett hela tyckte heller inte det va nån bra match.

Har jobbat klart för idag, blev bara 4 ynka timmar som jag jobbade vilket känns riktigt skönt för jag har tänkt rensa här hemma idag både i grarderoben och nere i källaren. Onödigt att spara på det som jag inte ska ha och väldigt onödigt att flytta med sån som jag inte vill ha.
Har varit duktig och varit nere och röstat, viktig sak som alla borde göra som får lov. Tänk på alla dom som gärna skulle vilja rösta men inte får för att dom lever i ett land där demokrati inte existerar, lite tur har vi allt.

Känne mig lite små trött nu men det e nog för att jag precis har fått lite mat i magen. Funderar på om jag ska ta en liten power nap men är rädd för att jag aldrig ska komma igång igen idag då. Först ska jag titta runt på nätet en runda.

Det ni ville säga
Postat av: Mette

Nu e jag inte alls med på vad du menar med Henke o hans familj? Pallar spela?

2009-06-07 @ 15:18:34
Postat av: Mette

AHHH nu e jag med!! Haha

glömde att jag skrev om två Henke i inlägget,haha trodde du menade den Henke som spelade med peter o tänkte,känner du honom? haha Shiit vad snurrigt!

Ja stackars Larsson familjen!

2009-06-07 @ 16:41:26

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0