Dåligt morgon humör

Är det någon mer än jag som har ett jäkla dåligt humör ibland när ni vaknar upp på morgonen, speciellt om någon väcker er? Mamma ringde precis & väckte mig och jag blev skit sur för hon hade först skickat meddelande lite tidigare då hon väckte mig men så svara jag inte på det och då blir hon orolig och ska tvunget ringa. Först svarar jag inte för jag kände irritationen i kroppen över att hon väckte mig och tänkte att det är bäst att inte svara men när hon sen ringer igen så sprack det & jag svara med värsta tjuriga humöret och då blev klart hon tjurig. 

Ändrade bakgrunden igen innan, den andra blev lite för mörk på en del ställen tyckte jag vilket gjorde att texten var svår att tyda på en del ställen. Blev mycket bättre med den nya bakgrunden eller vad tycker ni?
Ska snart packa min väska för att köra tillbaka till Sverige, känns inte alls lockande men saknar min katt så det ska bli skönt att se henne igen.
Den 30:e ska jag på en arbetsintervju i Danmark tillsammans med Rebecka, det är hon som fixa intervjun till mig oxå. Hoppas verkligen det går bra och att vi får jobben, skulle va helt underbart om jag hade fått ordning på en av sakerna i mitt liv så att jag kommer ett steg närmare flytten till Danmark.
Nu ska det packas & sen köra mot Sverige.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0