Dålig uppdatering, förlåt

Har inte alls haft tid att sitta vid datan idag förräns nu. Kom hem för ca 1 timme sen.
Gårdagen hemma hos vännerna va jätte bra, vi va väl 10-12 människor som satt & festade tillsammans och det blev sent in på natten, eller ja morgon kvisten men det va så himla kul. Bara bra människor, de flesta kände jag sen innan men där va 3-4 st som jag mötte för första gången och dom va hur trevliga som helst.
Sov till sen eftermiddag idag eftersom det blev så sent igår, jag & Billy gick nog inte upp förrän vid 6 tiden nu ikväll sen körde vi hem till några andra vänner och hälsade på dem och kom då hem därifrån för ca 1 timme sen.
Har inte hunnit titta igenom bilerna som jag har tagit från igår men förhoppningsvis finns där någon bra bild som jag kan slänga upp här i bloggen men det blir förmodligen i morgon för idag orkar jag inte. Ska mysa med älsklingen nu.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0