Brownie & knäpp katt

God kväll allihopa.

Har precis kommit hem från jobbet och ska mysa ner mig i soffan med en bit av min brownie. Köpte en hel länga på 7eleven, är helt såld på deras brownie som iofs är mer som en choklad kaka men herregud vad gott det e, går inte att beskriva ni måste helt enkelt prova själv.



Min älskade lilla katt är lite knasig, hon vill absolut inte dricka från sin vattenskål utan ska hon dricka så ska det helst va från en rinnande kran och helst den i badrummet. Hon brukar "kalla" på en att man ska följa med in i badrummet och sätta på kranen sen står hon där och dricker.



Bjuder på en liten kvällsbild på mig själv nu när ni ändå fått se kakan & katten


Det ni ville säga
Postat av: Mette

Hehe söt du e ;)

Mina katter e likadana,det ska helst vara köksvasken o efter en kvarts rinnande brukar jag stänga av den,men då får jag skäll haha

Dem e så söta!

2009-06-23 @ 23:00:31
URL: http://partysubs.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0