Blåsigt

Snacka om att man blir lite smålurad när man tittar ut för det ser ganska varmt ut eftersom att solen lyser men det e det verkligen inte, det blåser ju riktigt mycket vilket gör att det blir väldigt kallt, tur att jag slipper gå ut mer idag.

Har jobbat hela förmiddagen vilket har varit riktigt jobbigt för jag har varit sjukt trött och haft ont i huvudet hela dagen, har fortfarande ont i huvudet så därför ska jag bara ligga och slöa resten av dagen.
'
Tänkte hämta ut en grej på posten men det gick inte eftersom jag för tillfället ligger minus på mitt konto och jag va tvungen att betala 59 kr för att hämta ut det, kan dock hämta ut det i morgon eller på fredag när Billy kommer för jag ska ha lite pengar av honom sen om kommer förhoppningsvis skatte pengarna om några dagar. Har ju lagt 5000:- i depositionsavgift på hubilen så det är därför jag ligger back för tillfället.

Mys i soffan nu med glass och nötsås sen måste jag även tvätta. Saknar min älskling, 1 år & 4 månader igår =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0