Bilder från i fredags

Nu har jag äntligen laddat in bilerna från kameran in i datan så tänkte därför bjuda på några bilder nu på morgonen.


Ulrik sötnowsen ser lika glad ut som alltid


Brian & jag


Pierre & vår söta värdinna Camilla


Älsklingen & jag


MIna två favoriter, Ulrik & Billy


Mads & Billy har hittat leksaker att roa sig med


Mads ser riktigt nöjd ut med sina leksaker


Jesper står & snackar med Mads medans Billy är karate kid i bakgrunden


Värdparet Camilla & Jesper, så söta tillsammans


2 små söta bönder, Ulrik & Anne


Min kära man, känner mig så stolt

Det ni ville säga
Postat av: huba

haha lite rolig bild på billy där i bakgrunden

2009-06-23 @ 18:36:24

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0