Back to the 80's - Aqua

Vilken underbar mogon man vaknar upp till. Vist det är inte jätte soligt, den runda gula tittar bara fram lite då och då men det känns ändå som en helt fantastisk dag.
Ska snart gå ner och hämta min bil hit till porten så att jag kan lasta in mitt dataskrivbord och stolen som jag ska lämna till Ronja. Blir nog lite tomt här sen men tror ändå det blir bättre. Ska dock först hämta en sak på posten *iiiiiiiiii.....*

Ni får en trevlig ny liten låt från Aqua av mig så här på morgonen, lägg gärna en kommentar och säg vad ni tycker om den. Själv får jag nostalgi & säger bara - Back to the 90's


Det ni ville säga
Postat av: pebbles

sv: kan inte göra nåt annat än o hålla med!

2009-06-10 @ 16:06:09
URL: http://obrien.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha tuufft

2009-06-13 @ 13:15:15
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0