Årets första dopp

Idag har jag tagit årets första dopp, känner mig skit stolt men mest stolt e jag för att jag fått Lina att bada oxå, till slut va det nästan hon som mest vill i och doppa sig. Vist va det kallt men uppfriskande och det va riktigt gött att ligga i solen så skönt att jag somna till ett tag.
Det blir stranden i morgon förmiddag oxå för vår del, man måste ju passa på när solen äntligen är här och värmer så himla skönt.
Har precis varit ute hos Tessan en runda och hälsat på, körde dit efter jobb för hon hade hittat en liten kattunge i en av ladorna. Jag såg dock inte den men fick träffa Tessan den lilla negern en runda iaf & Lina oxå för den delen för hon va oxå där, hon hade spenderat hela eftermiddagen och kvällen med Tessan. Mina 2 favoriter på samma gång, wünderbart. Nu e jag as trött och ska faktiskt hoppa i säng direkt. Vi hörs i morgon igen, sov gott.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0