Akut dusch

Är hemma nu en mega snabb vända för att packa & ta en akut dusch, alltså inte akut för att jag lukta illa eller så det skulle bara gå snabbt som tusan vilket det oxå gjorde. Har även hunnit packa allt, hoppas verkligen jag inte glömt nått nu. Det sista som ska ner i väskan är så klar min älskade data.
Måste köra snabbt till mammsen så fort jag har fått på mig kläderna för jag ska lämna Sessan där, hon kommer inte bli glad när jag ska tvinga in henne i buren sen men vem hade blivit glad över att sitta i en bur. Som tur e så blir hon inte långvarig i buren, mamma & Uno bor ju bara 15 - 20 minuters bilfärd från mig.
Nu måste jag sluta skriva så att jag får på mig kläderna och kommer iväg nån gång. hörs nog lite när jag precis kommit till Köpenhamn.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0