Lägenhets problem

Hade en som var & tittade på lägenheten innan idag, det va samma som och tittade på den allra först. Gubben vill gärna ha lägenheten men han hade först gett ett bud på under 400 tusen men jag sa till mäklaren att det inte går för jag ligger redan back 10 000 om jag får sålt den för utgångspriset (405 000) sen gav samma gubbe ett bud på 400 tusen men jag kan inte tacka ja till det för då ligger jag back 15 000 och jag har inga 15 000 över, har inte ens 10 000 extra undanstoppat någonstans heller. Shit, ger han nu ett bud på 405 000 så måste jag acceptera. Fan alltså varför tänker jag mig inte för ibland. Med min otur så kommer han säga 405 tusen så kommer jag ligga back 10 000, jäkla skit.

Är hemma på rast nu, jobbar till 22 ikväll och samma i morgon. Torsdag börjar helsingborgsfestivalen och jag ska jobba både då och på fredag, kommer jobba över båda dagarna antagligen för festivalen håller på till 01.00 på natten och det brukar alltid va en massa att göra under festivalen. Chansen att tjäna lite extra pengar kan jag ju inte neka, speciellt inte nu när jag riskerar att gå 10 tusen back. Suck, jag kan inte tänka på nått annat än det nu =/

Mamma skickade meddelande igår och berättade att när hon och Uno hade varit på stranden tidigare på dagen så hade någon stulit Unos väska med plånbok där han hade 2500 i kontanter + körkortet, kamera, mobil & kläder. Dom va nere i vattnet och tog sig ett dopp när någon idiot snodde hans grejer. Tycker så himla synd om honom & blir så jäkla arg på såna idioter som snor andras saker, hur lågt får man lov att sjunka. Stjäl från folk som är på semester, shit att det finns så dåliga människor e helt sjukt ju.
Jag har alltid varit nojjig för att jag ska bli bestulen på saker när man e på stranden och nu kommer jag helt klart vara ännu mer nojjig.

Det ni ville säga
Postat av: huba

awe..söte.. Takida hälsar tack

2009-07-20 @ 19:34:56
URL: http://huba.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0