1 dag kvar

Nu e det bara 1 dag kvar tills jag går på semester. I morgon vid den här tiden har jag startat min ledighet och det ska bli såååå skönt. Ska hämta husbilen efter jobb och jag glädjer mig något enormt till det.
Ska hålla på & packa idag, har ju redan varit duktig och skrivit min packnings lista. Det gjorde jag redan förra veckan och jag har dubbelcheckat den några gånger och lagt till några saker som jag kommit på efterhand.
Ronja ska oxå komma en liten sväng sen, längesen hon va här nu. Blir lite trevligt med sällskap när jag ändå bara ska hålla på och packa, har ju ganska mycket jag ska ha med mig.
Nu ska jag ge mig på att göra lite mat för jag är vrålhungrig, har inte fått nått ordentligt att äta idag. Blir stekt falukorv & stuvademackaroner.


Lina tyckte om denna bilden som tusan så denna lägger jag upp för hennes skull

Det ni ville säga
Postat av: lina

mm den blev skitbra :D

2009-07-30 @ 00:24:32
URL: http://swiipii.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0