Way to fast

Varför går tiden så snabbt när man e ledig? I morgon e det måndag igen & jag måste tillbaka till Sverige för jag ska jobba, vill inte vill inte vill inte. Låter som en mega gnällig unge nu men det e så jag känner.

Om 1 vecka firar jag & Billy 1 år tillsammans men gissa vem som jobbar nästa söndag, japp det gör jag. Skit tråkigt jag menar årsdagar kommer ju bara 1 gång om året och hur roligt e det om man måste jobba just då.

Håller på & tvättar för tillfället & tänkte passa på att äta lite nu mellan tvättstuge varven. Klockan 16.30 spelar Sverige match igen, idag ska dom fan vinna annars blir jag skit sne. Danmark spelar oxå idag men det e inte förrän klockan 20.00, riktigt bra för då kan jag se båda matcherna.

Har också skickat ut ansökning till ett till jobb idag, det jobbet hade verkligen varit fett om jag hade fått. Verkar hur kul som helst men vi får se, tänker skriva en massa förrän jag vet något säkert.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0