Unhappy

Är inte alls glad för att va hemma i sverige, vist det positiva är att jag slipper sakna Sessan och att jag lätt kan träffa familj & vänner men förutom det så känns det inte alls kul.
Har bara varit hemma i Sverige sen i morse men jag saknar redan Danmark otroligt mycket, tråkigt nog så ska jag inte dit förrän på fredag igen men jag kan iaf se fram emot att få träffa vännerna & mys hemma i soffan.
Blir nog en bra vecka det här ändå & för den delen på onsdag e det ju tjejkväll som jag tyvärr missade i onsdags.
Måste jobba vidare nu, it really sucks!

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Du får träffa mig också i massor.. Jag har tid minsann =)

2009-01-17 @ 17:37:00
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0