Trötta mig...

Blir så trött ibland...

Nåja har ni sovit gott allihopa? Jag har sovit ganska ojämt, vaknat flera gånger och har därför inte kännt mig utvilad så det har slutat med att jag sovit ganska länge idag oxå men va fan, man ska väll passa på medans man kan.
I morgon e det back to work, kul....nej inte det minsta. Ingen människa kan väl tycka att det e roligt att jobba helg speciellt inte när man varit "fri" hela veckan och ska börja jobba på en lördag men som tur e så e det bara lördag & söndag sen e jag ledig i 2 dagar så det blir ju inte så hårt.
Det nya schemat som vi fått som ska börja i mars däremot det e det sämsta schemat någonsin & jag kan inte förstå att facket har godkänt & hur chefen kunnat skriva ett så dåligt schema övergår mitt förstånd, känns lite som om han vill tvinga fram en uppsägning. Lugn chefen jag ska hitta nytt jobb så jag e snart därifrån.....

Det ni ville säga
Postat av: Rebecka

Me saknar min michella =(

2009-01-16 @ 22:16:47
URL: http://rebeska.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0