Tisdag & lat

Har inte gjort ett smack idag mer än legat i sängen, tittat på tv & ätit gotte. Snacka om att jag känner mig som världens mest lataste människa men det e skönt när man kan.
Nu har jag iaf kommit igång med tvätten, har nästan inget rent här hemma inte av det som jag använder.
Annars ska jag inte göra ett smack idag, ska bara längta till nästa dag så att det blir närmare fredag då jag kan åka till min Billy igen.

Va hemma hos Tettan igår på sånt oriflame party. Det va faktiskt riktigt trevligt, bättre än vadjag förväntade mig att kvällen skulle bli eftersom jag hade varit på ett jebbla humör hela dagen & blev ännu mer sur när jag inte fick tag i min kebab.
Fick dock min efterlängtade kebab sen när jag körde hem, Milanos pizzeria räddade min dag, vad tusan skulle jag gjort utan dom.

Tessan va lite halvrädd för mig för jag gick runder & va helt agro innan vi skulle till Tettan, kan förstå henne för minsta lilla hade fått mig att total flippa & gå långt förbi normala gränser på folk vett men som tur va så gick det ju ganska smärtfritt denna gången.


Det ni ville säga
Postat av: Tess

Jaa jävla agg.. haha.. Hoppas minsann att du är på bättre humör imorgon. Våldgästa Liiniisen ? :) Leta spår efter den mystiske man hon släpade hem. Kanske hittar några foton eller nått ? :=

2009-01-20 @ 18:56:35
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0