Tidig morgon = skjut mig!

Jag va verkligen helt död i morse, snacka om att det va svårt att komma upp men upp skulle jag.
Lever fortfarande på gårdagen, så lyckat det blev.
Vi tog en hel del foto som kommer upp så småningom har bara inte haft tid eftersom jag jobbar. Ska se om jag hinner efter jobb, hade egentligen behövs städa här hemma oxå. Får se vilket jag prioriterar sen.
Redan fredag i morgon & älsklingen kommer hem då, längtar enormt mycket efter honom. Har saknat honom mer den sista tiden en vad jag brukar när han e borta, det känns så iaf.
Han flyttar tillbaka till Danmark nu i helgen, kommer kännas så tomt utan alla hans kläder & sånt här hemma men han lämnar iaf playstationet kvar här. Vi kommer kunna ses mer när han bor i Köpenhamn än vad vi gör nu vilket är helt snurrigt men sant.

Det ni ville säga
Postat av: huba

hur tusan går det till att ni kommer ses mer när ni flyttar ifrån varandra? :o



Förresten så söker dom mega mycket folk på Netto i Köpenhamn och lite överallt i DK. Det är kanske inget drömjobb, men det är alltid en bra början ju, det är ialf ett jobb man hade kunat ta sålänge och söka medans man jobbar där.. Så du vet :) dom söker både heltid och deltid.



Puss

2009-01-08 @ 14:51:46
URL: http://huba.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0