Sover dåligt

Har sovit dåligt som attan och känner mig helt tung & färdig i både kropp & huvud men jag kan bara inte sova mer, fast jag känner mig färdig så e jag inte ett dugg sömn trött.
Har tänkt att storstäda idag men så som jag känner nu så pallar jag verkligen inte ta mig samman och fixa med allt sånt, får se, om någon eller några timmar känner jag kanske lite annorlunda.

Ska på smink party ikväll hemma hos Tettan, kommer säkert att bli kul och det blir ju ett nice litet avbrott så där mitt i vardagen. Det är inte förrän vid sju tiden ikväll så jag har några timmar på mig att sammla ork & städa

Det ni ville säga
Postat av: huba

nej jag har inte glömt det, men det e inte så lätt att fixa en ny när mna inte har nått jobb =)

du kan ju ta den andra så länge? Den fungerar å allt. Så när jag får jobb så får jag ordna en ny til dig.

2009-01-19 @ 11:28:19
Postat av: huba

ja ja vet.. men jag hart inte glömt det =) jag håller på att kolla runder efter en sån oxå, och en jag känner ska ordna en åt mig så jag har inte glömt det, jag bara vntar på att jag ska få pengar så får du en direkt =)

2009-01-19 @ 12:24:48

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0