Sovande prinsessan

Ja det där med prinsessa är ju knappast jag, kan mer tänka mig att jag e som en liten gris när jag sover eftersom jag snarkar, sött eller hur.
Billy är iväg på arbete & jag har nästan precis gått upp, tänkte snart slänga i mig lite frukost. Slutade förra dagen lite irriterad & började denna lite irriterad oxå men det är borta nu och jag sitter & funderar på vad jag skulle kunna hitta på idag men kommer inte på nått.
Men såg nu att klockan fan snart redan är 12 & då e det ju inte långt kvar tills Billy kommer hem men han e dock oxå skit dålig på att komma på saker att göra.
Morgon mad behövs nu.

Det ni ville säga
Postat av: Tess

KOM HEEEEEM! Behöver verkligen en riktig dos Michella!!!!!!

2009-01-15 @ 17:19:30
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: Gentz

Haha, "man av orden"? Bokstävernas baron klingar ganska bra annars!

2009-01-15 @ 18:54:47
URL: http://gentz.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0