Sorry

Ledsen att jag varit dålig på att uppdatera men har inte haft tillgång till min data & jag tycker det blir irriterande att skriva på danskt tangentbord eftersom det inte finns Ä & Ö
Helgen har iaf varit jätte bra, flyttade över Billys saker i lördags så nu bor han hemma hos Walle igen, kändes lite ledsamt först men nu känns det helt okej för vi kommer ju ses mycket mer.
Bara jag som ska få fatt i jobb här i Köpenhamn så att jag oxå kan ta mitt pick & pack och flytta över hit.

Har varit dålig igår & idag, har fortfarande ont i halsen, snorar som en liten gris & hostar så att det känns som om jag ska kvävas ibland men va fan man ska inte klaga det finns dom som har det värre.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0