Onsdag e det dax

Årets första tjej kväll blir det på onsdag med mina 2 favoriter, längtar sjukt mycket.
Flyg biljetterna till Holland är bokade, inte långt kvar nu, snacka om att jag glädjer mig till det.
Känner att jag bara har slappat nu de senaste dagarna men det kan behövas ibland, har iaf fått mer gjort idag än de 2 senaste dagarna.
Nästa helg flyttar älsklingen tillbaka till Köpenhamn, lite jobbigt men kommer ändå ses mer när han bor är än om han bor här konstigt nog. Längtar tills jag får tag i ett arbete där över så att jag oxå kan flytta & så att vi kan hitta en lägenhet tillsammans & börja ett ordentligt liv tillsammans, känns som om vi inte kunnat bygga nått liv tillsammans riktigt än eftersom allt är så rörigt men allt kommer så småningom falla på plats.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0