Nyår & sjuk

Nyår va sjukt bra, hade så roligt & det va bara massa underbara människor som va med. Nyår 2009 är nog utan tvekan det bästa nyåret hitentills.
Har varit lite små sjuk nu dagarna efter nyår, både jag & babe har bara sovit i 2 dagar typ men mår lite bättre idag, har inte ont i halsen längre men kan fortfarande märka att där e nått som inte e riktigt hundra & så e det ju näsan som håller på & rinner nu istället.
Ska köra en liten snabb runda till väla strax, ska bara duscha efter att gubben kommit ut från duschen. Han e nog klar nu, hörde honom hosta lite där inne ifrån iaf.
Har förresten varit tillsammans i mer än 11 månader nu, den 1:e februari e det 1 år.
Hade tänkt visa lite bilder från nyår sen men får se när jag pallar.

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Tjejkväll nu på onsdag då? får vi minsann köra igång. Kameran o god mat får vi kränga ffs, ÅRETS första tjejkväll!! de ska firas minsann!

2009-01-04 @ 18:38:28
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: Mette

Jag vill gärna se bilder sen nyår snäckan!

O grattis till det första året =D Kom gärna o hälsa på mig nån dag,jag e helt alooone nu ju :(

Pussenuss

2009-01-04 @ 18:53:23
URL: http://partysubs.blogg.se/
Postat av: huba

shit e det redan 1 år snart? satan vad tiden går snabbt..

2009-01-04 @ 19:02:06

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0