Ny president & independence day

Ja idag har Barak Obama intagit sin plats i vita huset som USA:s nya president, vilken tur att Bush e väck för han hade ju inte alla hästarna hemma om man säger så.

Ska slänga mig i sängen nu & kolla på Independence day, riktigt passade film för dagen tycker jag & det var dessutom as längesen jag såg den. Skit bra film & så e ju Will Smith med i den och det finns typ ingen film där han e med i som jag tycker är dålig.



Prata med älsklingen innan, han va på väg hem. Har varit på jylland hela dagen med arbetet för dom har haft sån kick of så nu var han helt färdig i huvudet för de har bara suttit & lyssnat på olika personer som snackat. Stackarn, när han äntligen får vila sina öron från mitt snackande så kommer där någon annan som snackar.
Snart har vi 1 år, älskar honom så himla mycket!

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0