Monday, stupid monday

...och så va det måndag igen & dax för att jobba. Har precis kommit hem, ville kolla att Sessan mår bra & att hon har mat innan jag ska iväg till jobb. Arbetar till klockan tio ikväll så det känns inte allt för hårt, det e det som e bra med de dagar som jag jobbar måndag & tisdag då e inte dagarna lika långa.
Efter jobb e det bara hem & slappa som gäller för jag ska upp tidigt i morgon för jag har tvätt tid redan klockan sju på morgonen, enda tiden som jag kunde.
Onsdag till fredag kommer jag vara i Köpenhamn igen, ska hjälpa till med att fixa köket hemma hos Billy & Walle, måste fan bli klart nån gång.
Lite mat i magen sen of to work!


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0