Meteor

Då va helgen över & jag är så gott som redo för sängen, mega trött efter att ha jobbat hela helgen och idag har det varit as tråkigt för det har knappt varit nått att göra.
Känns som att jag inte har så mycket att skriva om då jag bara jobbat hela helgen så det har inte hänt ett skit.
Jo fick iofs en glimt av meteoren i går, riktigt stark ljus sken som flimmrade till på himlen i 3-4 sek sen va det borta lika snabbt igen. Fattade iofs inte vad det va då det va inte förrän jag läste om det på aftonbladet som jag förstod vad det var för konstigt ljus.
Saknar min Billy en himla massa men det e skönt att veta att han oxå saknar mig,

Det ni ville säga
Postat av: mamma

glömde skriva- det finns många i dagens sverige som skulle va glada över att ha ett jobb- så se dig som lyckligt lottad...puss o kram

2009-01-19 @ 02:36:34
Postat av: huba

var det en sån? jag å fredrik såg oxå nått konstigt när vi körde hem i från sälen men fattade inte vad det var för nått, men nu vet jag =)

2009-01-20 @ 11:24:51

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0