Maskerad kostym = 0

Har fortfarande inte hittat någon kostym till maskerad festen på fredag. Va ju & kolla i en butik igår i Köpenhamn och idag har jag varit i en butik här i Helsingborg men jag har inte hittat nått som jag verkligen vill ha. Får väl gå in i den i Köpenhamn igen på måndag eller tisdag och köpa nått ändå för jag har slut på ideer nu.

Har rast nu & är hemma och äter lite, jobbar till tio ikväll sen ska jag försöka börja vid 6 tiden i morgon bitti för jag vill ju vara fri tidigt, 1 år i morgon ju.  Kommer missa finalen på tv i morgon, skit oxå.

Ska äta lite nu sen måste jag jobba vidare ett litet tag till.

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0