Lördags slut

Så va denna dagen snart slut, har bara jobbat HEEEELA dagen, så jävla tråkigt att en hel jävla dag, en hel lördag går åt spillo för att man ska jobba & i morgon e det söndagen som går åt att jobba.
Är hemma nu, har precis fått mig en efterlängtad & välbehövlig dusch. Saknar Billy en himla massa, verkligen ensamt nu när jag vant mig vid att ha honom där varje kväll.
Inga planer för kvällen heller, känns inte så lönt eftersom jag som sagt ska arbeta i morgon oxå.
Shit detta inlägget lät helt depprimerande & fullt så deppig  jag inte, har nog bara inte så mycket att skriva om eftersom jag inte gjort så mycket idag.
Mys i soffan blir det nu istället

Det ni ville säga
Postat av: mamma

när man tycker att det är jävligt jobbigt tråkigt osv på jobbet -då gäller det att tänka på nåt som är positivt med det- PENGAR

2009-01-19 @ 02:35:01

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0