Kroatien i final

Tyvärr förlora Danmark idag mot Frankrike, det var en rättvis vinst för frankrike va mycket bättre idag, danmark spelade tyvärr skit dåligt idag hoppas dom gör bättre ifrån sig på söndag när de möter Polen i matchen om 3-4:e plats.
Kroatien vann ju sin vilket jag e sjukt lycklig över, nu ska dom bara slå Frankrike ännu en gång, dom har ju redan vunnit över dom en gång i denna turneringen men nu ska dom mötas igen i finalen. Nervöst, javisst men Kroatien är det bättre laget så dom borde vinna men man vet aldrig för bollen e ju rund....

Har tyvärr inte funnit nån ny kostym än till maskeraden så jag börjar känna lite press nu men jag har några ställen som jag ska till för att kolla in om de har sån kostym som jag vill ha.
Ska snart hoppa ner i sängen för jag ska jobba i morgon, ska försöka komma upp så tidigt som möjligt för jag vill kunna börja tidigt för att det inte ska bli så sent, hörs mer i morgon.

Det ni ville säga
Postat av: sannie

ha en fin dag!

2009-01-31 @ 18:32:03
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0