Köpenhamn

Är i Dk nu, riktigt skönt e det. Älskar att vara här känner mig hemma och känner mig ännu mer hemma eftersom jag e med min älskling. Han e bara det bästa som finns, snart 1 år, som jag tjatar om det men kan inte fatta att vi varit tillsammans så länge & att tiden gått så snabbt.

Den 6:e februari ska vi på maskerad fest, ska bli riktigt kul för jag har aldrig varit på någon sån fest innan & här MÅSTE alla vara utklädda annars kommer man inte in. Jag har hittat en outfit som jag vill ha så förhoppningsvis har jag den inom några dagar.

Ikväll blir det bara mys mys & åter mys med älsklingen, har ju saknat varandra otroligt mycket så nu får vi ta vara på tiden vi har med varandra nu i helgen.

Det ni ville säga
Postat av: huba

heh ja men jag visste inte va jag skulle skriva :P

2009-01-24 @ 13:04:05
Postat av: Rebecka

Ja hehe glömt hur fint å glänsande de blir me mörkt...ser me livfullt ut än de dassiga blonda...hähä... jaa han e go..jävla humör bara hähä kaxi jävel.. får komma å hälsa på nån da ju eller så får vi hälsa på dejj =)) law u..puss

2009-01-24 @ 15:07:08
URL: http://rebeska.blogg.se/
Postat av: huba

okej.. tänkte väll.. hur är det med kenai då? Men varför kan inte marie passa han? hon e väll ändå hemma hela dagarna å dom bor väll tilslammans nu?

puss

2009-01-24 @ 18:52:53

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0