Jobb, sushi & älsklingen

Jobbat halva dagen sen hämtade jag upp Billy på knutpunkten när han kom med färjan så körde vi & köpte sushi. Vi har båda blivit helt galna i sushi, ingen av oss gillade det speciellt i början men ju mer vi äter det desto gladare blir vi för det & man blir inte mätt på sånt jobbigt vis utan mer behagligt mätt.

Nu sitter vi vid vars en data, Billy försöker lägga in det nya windows som kommit i beta version. Han e ju lite IT nörd min lilla snygging så allt nytt ska han ha & prova vilket jag bara tycker e kul för jag får ju oxå använda det.
Blir en avslappnad kväll sen i morgon ska vi packa han saker & flytta över dom till Danmark, längtar tills den dagen kommer då jag oxå kan flytta över mina saker, hoppas det blir snart.

Nu blir det dusch & sen soffmys med min älskling, han e bara så underbar. På söndag, den 11 januari, e det exakt 1 år sen vi träffades allra första gången men det e inte det som e vår årsdag den har vi den 1:e februari, shit vad tiden går!


Det ni ville säga
Postat av: Mette

Mmm då vet jag vad vi ska äta nästa gång då :) Var köpte ni från? Kyoto Sushi e stans bästa :P mm sugen jag blev nu!Trevlig helg snäckan!Puss puss

2009-01-09 @ 22:30:26
URL: http://partysubs.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0