Ivano Balic

Så nu e man ledig till på lördag, ska jobba i helgen men först har jag ju 3 dagars ledighet att se fram emot.
Ska som sagt hjälpa till att måla i köket hemma hos Walle & Billy ska bli kul som attan för jag tycker det e skit kul att måla.

Danmark vann mot tyskland idag, så nervös jag var de sista 5 minuterna. Kunde inte sitta ner gick fram & tillbaka framför tv:n där hemma och hjärtat bankade vilt hårt men till slut så vann dom med 2 bollar.
Kroatien spelade mot Frankrike lite senare, kunde dock inte se den matchen för jag jobbade & sen har jag ingen kanal som sände den matchen men iaf så vann Kroatien så klart.
Hoppas på en final mellan Kroatien & Danmark nu. Hade dock varit häftigast om Kroatien vinner eftersom VM går där och jag tror faktiskt att dom kommer att vinna men det får tiden utvisa, på söndag vet vi vem som är världsmästare


Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0